Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nejsem moralista, vůbec mi nevadí když mladá děvčata ukazují své pěkné nožky a plné dekolty. Umíme to my ženy rafinovaně, nás potěší obdiv a muže pohled, když je na co se dívat.:-)

Něco jiného je když žena vystupuje v roli kojící matky. Tady většina mužů sklopí zrak, protože to je přirozený respekt k ní.

 Přesto trocha diskrétnosti neuškodí a je-li možnost každá z žen hledá v tomto případě soukromí, musí-li však kojit na veřejnosti, provede to tím nejšetrnějším způsobem.

3 0
možnosti
SK

Tak tak. Mnohem horší je veřejně prezentovaná výstavka odkvetlých tlustých žen zde, na tomto serveru.

3 0
možnosti
DT

Nepochopila jsem to vysekání z těžkých potravinových alergií. To mělo to děcko něco takového už při narození? Jestli ne, a jen alergie nemá, pak to nemusí být nutně následkem kojení.

3 0
možnosti
Foto

Myslím, že těžko říci, zda děti, které těžké potravinové alergie nemají, je nemají jen proto, že byly dlouho kojeny... To bychom musely/i mít dva klony a jednoho kojit a jednoho ne.... prosím, berte s nadhledem...:-)

1 0
možnosti
Foto

Já vám nevím. Sama jsem kojila před lidmi běžně, protože kdybych to měla nechávat do soukromí, několik měsíců bych se nehnula z domu, ani by nikdo nemohl přijít k nám. S kojením před lidmi problém nemám, rozumný člověk (s jinými se moc nestýkám) kojící matce na prsa neciví a rozumná matka to provede v rámci možností decentně. Ale přeci jen nechápu, proč se při tom fotit a fotky potom vystavovat na odiv, přeci jen je to záležitost mezi matkou a dítětem. Stejné rozpaky cítím, když lidé vystavujou fotky nahého, neomytého dítěte z porodnice. Taky jich pár mám, ale jsou určené jen pro mne a pár nejbližších. A zatímco já se nad nimi budu za pár let rozněžňovat, docela chápu, že pokud je uvidí někdo cizí, bude mít pravděpodobně jiné pocity.

6 0
možnosti
KB

K87a22r37e41l 47B16o25č53e50k

22. 1. 2014 15:28

Lidi rádi vyjadřují pohoršení nad přirozenou věcí, učíme se denně od Američanů, ne? Kojení je přirozená věc a když má mimino prs v puse, stejně z toho vidíte prd. Nikdo nikoho nenutí zírat, myslete na dítě a ne na sebe, to mimino se chce najíst, napít nebo pomazlit-uklidnit. Kojení je fajn, bohužel víc a víc bab dává přednost Sunaru, a tak nám mizí idylické obrázky matky a dětí.;-)

P.S. To DEATHLINE tam máte schválně nebo?

4 0
možnosti
MS

Kolik máte dětí? Jak jsou staré? Se ptám jestli vůbec nějaké máte a nejste pouze teoretik krmený novodobými příručkami.

1 1
možnosti
Foto

Otevřete si třeba Seznam a denně tam máte něčí úžasné výstřihy a jak které celebritce vykoukla bradavka. To je asi normální. Ale když si žena vyvěsí fotku, na které kojí vlastní dítě, protože je na něj pyšná, má z něho radost a chce se o ty emoce trochu podělit, mravokárci začnou zvracet. Ta přirovnání ke kadění mě dostala obzvlášť.

4 0
možnosti
JC

Kojení je pěkné. Pohled na maminku kojící vlastní děťátko je povznášející. Nelíbí se to těm, kdo nenávidí rodinu, mateřství, ženskou roli matky... tedy hlavně feministkám.

A srovnávat kojení s vyměšování nebo vylučováním považuji za zvlášť hluboký pád osobní morálky.

5 0
možnosti
KB

K97a80r14e60l 31B54o88č89e47k

22. 1. 2014 15:28

Dost divný srovnání

2 1
možnosti
SK

Za chvilku jeden nebude ani moci jíst na veřejnosti holuby. ;-D

2 0
možnosti
MS

Kojící žena na veřejnosti mi vadí, ale jsem schopna tolerovat lidi, kterým to nevadí. Zrovna tak mi nevadí močící muž na veřejnosti a některým to kupodivu vadí.

1 3
možnosti
SK

Také mi nevadí staré vyschlé dýně, které při každé příležitosti popírají jakoukoliv ženskost, cit, šarm etc.

2 0
možnosti
Foto

Před lety jsem byla kamarádce křtít knihu. Její další kamarádka měla pronést vin z hlediště.. Měla s sebou ročního chlapečka. Ve chvíli, kdy měla mluvit a obrátila se na ni pozornost všech přítomných vč. fotografů, rozepnula halenku, vytáhla prs a jala se okázale kojit naprosto klidného hošíčka, který by jistě těch pár minut vydržel...Přišla mi dost trapná. na druhou stranu mě kojení na veřejnosti nechává v klidu, zvlášť když se miminko dožaduje jídla a není možnost uchýlit se někam do klidu. Jak píše Šárka, jde to vždy udělat tak, aby maminku nikdo neočumoval, což by mně osobně dost vadilo.

3 1
možnosti
MT

Mně se z toho špatně rozhodně nedělá, kojit je přirozené a holt když má mrňo hlad, dá se mu najíst.

Ale nechápu, proč má někdo u tak intimní záležitosti potřebu se fotografovat a ještě ty fotky zveřejňovat.

A deathline je blbost, správně je deadline.

9 0
možnosti
Foto

Jen tak mimochodem, v dřívějších dobách byly velice oblíbené obrazy madon - tj. žena s kojencem často v poloze jako při kojení, ale prsy samozřejmě zůstaly zahaleny.

Já nevím, proč by fotka kojící ženy měla být nevhodnější než fotka nějaké krásky vyzývavě ukazující své silikony.

3 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Napsala jsem dvě knihy: autobiografickou "CESTA K MÝM MATKÁM" (o mém životě v adoptivní rodině a nalezení biologické matky, Nakl. JOTA 2012). V květnu 2014 mi vyšel druhý román "O ŽENÁCH A O LÁSCE", který je na základě zkušeností mnoha žen se surogátním mateřství u nás. Byl oceněn Akademií literárního salonu Blinkr a získal druhé místo.

Jsem koordinátorkou a spoluautorkou projektu Pohádky pro kulíšky. Za terapeutické pohádky pro rodiče předčasně narozených dětí ke čtení na JIP a práci na celém projektu pro o.s. Nedoklubko jsem byla v roce 2012 oceněna Purpurovým srdcem. Aktuálně vyšla kniha na neonatologické JIP "Vítej, kulíšku", v níž je Sedm duhových pohádek nejen pro kulíšky, které jsem napsala (vyšla k Mezinárodnímu dni předčasně narozených dětí 17.11.).