Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nevím na co čekají literární kritici a je mi to jedno. Velký český román neřeším, jako neřeším nic, co je prakticky neřešitelné. Knihy si vybírám podle úryvků, pokud se k nim dostanu, podle recenzí a ovlivní mě i literární ceny  ML aj. Z českých mě zaujala J.Katalpa a E. Hakl, Květa Legátová, Boučková, Soukupová. Je jich hodně. Ke čtení mě nasměrovala kniha Na východ od ráje od Steinbecka, kterou mi dal táta ke čtrnáctým narozeninám a to je asi ten můj velký román. Ale třeba knihy J.Topola jsou pro mě naprosto nečitelné.

0 0
možnosti
Foto

V80í82t 42R46a86i40s87e64r

5. 2. 2014 21:59

Pro mne je velikym a genialnim dilem Harry Potter. Ten text v originale ma naprosto skvely rytmus, je to jako hudba - slova a vety tancuji neuveritelne plynule a lehce. A pribeh mi prijde take velmi originalni. Je fakt, ze prvni dva dily se J.K.Rowling rozjizdela, ale pak uz to nabralo ty spravne grady.

0 0
možnosti
EH

E66d20i68t89h 20H91o37l27á

5. 2. 2014 22:13

Je to sice zase zahraniční a ne český velký román, po kterém kritici volají:-), ale jsme na tom stejně. Po každém dílu H. P. jsem si řekla, že už nemá cenu nic psát... Mám štěstí, že vněm vnímám podprahové úrovně nebo jak to nazvat... Číst ho jako mládež asi bych tam toho tolik nevnímala. To samé ale mám s některými romány Paula Coelha a knihami Olgy Tokarczuk. To je prostě o dnešní době a zároveň nadčasové. Zasáhne to racio, duchovno i emoce.

1 0
možnosti
Foto

To je kniha, kterou nejsem schopná odložit ani na chvíli, dokud jí nezhltnu celou:-)

Musela bych hodně přemýšlet, už se mi to dlouho nestalo:-/

0 0
možnosti
EH

E87d32i27t81h 40H80o44l29á

5. 2. 2014 21:46

Myslíte, že to stačí? To může být i detektivka:-) Ale asi vím, jak to myslíte. Pár takových knih jsme v žviotě měla v ruce a musela jsem je dočíst, i když jsem věděla, že ráno budu polomrtvá.

0 0
možnosti
Foto

Austenová, Hugo, Puškin, Dostojevskij, Emily Bronte, Bulgakov, Pasternak, Nabokov, Tolkien, Irving, Pamuk... Durych, Škvorecký, Salivarová... ;-D

0 0
možnosti
EH

E10d90i39t49h 42H52o77l87á

5. 2. 2014 21:06

To jsou sice příklady velkých spisovatelů. Nejsou však z dnešní doby:-) Na ně už nečekáme:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Napsala jsem dvě knihy: autobiografickou "CESTA K MÝM MATKÁM" (o mém životě v adoptivní rodině a nalezení biologické matky, Nakl. JOTA 2012). V květnu 2014 mi vyšel druhý román "O ŽENÁCH A O LÁSCE", který je na základě zkušeností mnoha žen se surogátním mateřství u nás. Byl oceněn Akademií literárního salonu Blinkr a získal druhé místo.

Jsem koordinátorkou a spoluautorkou projektu Pohádky pro kulíšky. Za terapeutické pohádky pro rodiče předčasně narozených dětí ke čtení na JIP a práci na celém projektu pro o.s. Nedoklubko jsem byla v roce 2012 oceněna Purpurovým srdcem. Aktuálně vyšla kniha na neonatologické JIP "Vítej, kulíšku", v níž je Sedm duhových pohádek nejen pro kulíšky, které jsem napsala (vyšla k Mezinárodnímu dni předčasně narozených dětí 17.11.).