Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AO

Každá máme své zkušenosti, každá jsme jiná... :) a v tom je i kouzlo prožitků. Moji kluci moc v noci nebručeli, ale když bylo ouvej, dávala jsem si je na tělo, zkrátka polštářek z máminých prsů a spali jako dudci :)

1 0
možnosti
EH

E57d70i48t38h 45H52o72l65á

12. 8. 2014 12:08

Moje spali na mě, u mě jako dudci taky, ale jen tu chvíli, než se zase probudili:-) Já nespala, neuměla jsem hned usínat jako oni.

0 0
možnosti
Foto

J86a14n79a 37M65a60j78o68v98á

11. 8. 2014 21:53

Já nevím, moje holky v noci celkem spaly a ve dne prostě jen potřebovaly společnost (nemyslím tím pořád na rukou, ale v prostoru, kde jsou lidi). Naštěstí mne "tyranství" minulo. Asi mám tak nějak všeobecnou kliku.

0 0
možnosti
EH

E52d40i62t92h 28H37o21l63á

12. 8. 2014 12:07

Znám takové maminky a hodně jsem jim toto záviděla:-) V dobrém samozřejmě. Ale dnes to beru už pozitivně (jsem na to vyspalá už dost:-), že díky tomu umím poradit maminkám, které to mají noční tyrany jako jsem měla já. Také je umím pochopit, když jsou z toho naprosto down a na léky:-)

0 0
možnosti
EK

moje robě řvalo tak do roka v průměru 7 hodin denně. někdy míň, ale někdy i víc. rekord bylo 10 hodin čistého času. bylo to na oběšení.

0 0
možnosti
MS

Na vaše otázky by vám mohla fundovaně odpovědět paní Tobiášová:

marcelatobiasova.blog.idnes.cz

Ostatně spoustu toho najdete, nejen o spánkové deprivaci a lásce k cizím dětem, už ve vydaných blozích.

Možná se i poučíte, jak psát blog čtivěji ;-)

6 5
možnosti
JN

Blog JE napsán čtivě. Jinak bych ho nepřečetla. Vy by jste se mohla paní Součková poučit o tom, že i když dítě milujete, neznamená to, že musí nutně spát a být jen ťuťu ňuňu.

1 3
možnosti
VP

Bože, to je zase mudrc. Kolik dětí jste vychoval? A ke kolika dětem jste v noci vstával. Předpokládám, že k žádnému. Doufám, že nejste ženatý, pokud ano, chudák vaše manželka.

6 3
možnosti
JN

Tedy pane Šimku, jste trošku mimo mísu ne?! Když je matka hodná, dítě spí celou noc?

Možná Ježíšek spal....

8 3
možnosti

Víš, co Ti chybí? Láska k dítěti. Nejsi sama. K službě adoptivní matky se hodí málokterá.

Málokdo dokáže být adoptivním otcem jako svatý Josef, adoptivní otec Ježíše Krista.

Ale fakt je, že když jsi na dítě hodná, je dítě hodné na Tebe a spí celou noc...

Když dítě vnímá nefalšovanou lásku své matky přes den, v noci ji budí jen na krmení.

:-)

2 13
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS