Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Díky za pěkný blogový příspěvek, potěšil !

a samozřejmě karma.....

Bůh vám žehnej R^

0 0
možnosti
MH

Díky za blog. Byla jsem na Silvestra, chtěla jsem porovnat atmosféru zde a v indickém ašrámu, kde se zpívají védy a badžány. Atmosféra je podobná, ideový rozdíl je v tom, že v Indii věří ve více možných cest k jednomu cíli, zde je pravověrná cesta jen cesta křesťanská, byť díky Taizé a ekumenismu se církev katolická, protestantské a pravoslavná tolerují. Pár fotek a videí z letňanského výstaviště z haly č. 3 je na: http://mariehaisova.rajce.idnes.cz/Taize_v_Praze/.

0 0
možnosti
EH

E91d25i85t75h 49H51o45l33á

2. 1. 2015 10:53

Marie, na Silvestra to zrovna bylo slabší. Lidé odcházeli a ještě byla modlitba u kříže. To v Barceloně se sedělo a zpívalo, dokud prosící lidé byli u kříže. Tady odcházeli, korzovali, fotili, mluvili... :-( To bylo pro mne velké zklamání. Doba se změnila a lidé snad jen vydrží max hodinu soustředění... Na Nový rok odcházelo minimum lidí a zpívalo se dál.

Nebyla jsem v indickém ášrámu, ale dlouho jsem dělala jógu, pak i buddhistické zásedy. Vždy jsem se u nich stejně modlila ke křesťanskému Bohu. Pokud náboženství vede k vnitřním změnám k dobru, ke svému stínu,... jeho techniky pomáhají. Zlý lidé jdou napříč náboženstvími. nedělám si iluze o buddhismu, hinduismu,... a o křesťanství vím své. Jsem křesťan, který má rád písně Taizé, jinam už nechodím, mám své soukromé modlitbičky ke Kristu. .

0 0
možnosti
AS

A31d91a37m 53S30t38a27v10a

1. 1. 2015 23:16

Až domů zpíváme různé Taizé písně.R^V

0 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Napsala jsem dvě knihy: autobiografickou "CESTA K MÝM MATKÁM" (o mém životě v adoptivní rodině a nalezení biologické matky, Nakl. JOTA 2012). V květnu 2014 mi vyšel druhý román "O ŽENÁCH A O LÁSCE", který je na základě zkušeností mnoha žen se surogátním mateřství u nás. Byl oceněn Akademií literárního salonu Blinkr a získal druhé místo.

Jsem koordinátorkou a spoluautorkou projektu Pohádky pro kulíšky. Za terapeutické pohádky pro rodiče předčasně narozených dětí ke čtení na JIP a práci na celém projektu pro o.s. Nedoklubko jsem byla v roce 2012 oceněna Purpurovým srdcem. Aktuálně vyšla kniha na neonatologické JIP "Vítej, kulíšku", v níž je Sedm duhových pohádek nejen pro kulíšky, které jsem napsala (vyšla k Mezinárodnímu dni předčasně narozených dětí 17.11.).