Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Neměla by při zahraničních adopcích dohlížet sociálka státu, do nějž adoptované dítě jde? Předpokládám, že tyto adopce probíhají do vyspělých zemí. Jinak samozřejmě souhlasím - změna prostředí, jazyk....Ale někde jsem četla, že do zahraniční adopce chodí děti, o které u nás nikdo nejeví zájem. Tak nevím, co je lepší, jestli adopce do zahraničí nebo ústav... To je taky těžká volba.

1 0
možnosti
Foto

U nás jdou ven hlavně romské děti. Ví se o utýraném klukovi a prostitujících sestřičkách. Naproti tomu jsou desítky dětí blažené např. v Itálii, kam zapadly zjevem, temperamentem,...

0 0
možnosti
Foto

Dovolila jsem si dát do diskuse pod svým posledním blogem odkaz na jeden Váš článek, díky:-)http://hola.blog.idnes.cz/c/487845/snidane-se-synem-aspikem.html

0 0
možnosti

E90d22i66t76h 40H77o91l21á

22. 1. 2016 20:50

V pohodě. Přečtu si Váš blog, zaujal mě ten poslední článek.

0 0
možnosti
Foto

Já mám z mezinárodní adopce velmi smíšené pocity, resp. spíš špatné. V Čechách se jakž takž dá kontrolovat, zda se dotyčné dítě má dobře, není týrané, zneužívané,...,ale odjezdem do ciziny se za ním zavře voda. A že byly případy i utýrání. Odtrhnout je od sourozenců a zbytku třeba i širší rodiny mi přijde zlé. A vykořenění z původní vlasti taky.

1 0
možnosti

E87d81i29t42h 52H96o91l11á

22. 1. 2016 20:56

A to jsem možná ještě mohla zmínit, že náhradní matka, která ví, že roztrhla od sebe sourozence, kteří na sebe jsou fixovaní, také o něčem svědčí:-(

1 0
možnosti
Foto

J20a92n21a 11M30a32j60o30v54á

22. 1. 2016 16:32

Vy jste se ptala svých dětí, jestli by chtěly být rozděleny, kdyby se Vám něco stalo??

Nechápu...

0 0
možnosti

E61d49i66t56h 76H95o49l12á

22. 1. 2016 21:00

Bylo to přes čáru, uznávám. Na druhou stranu často si kladu otázku, jak je možné, že člověk nemůže mít závěť, komu by chtěl svěřit děti nebo co by ony chtěly, kdybych umírala nebo dokonce bychom třeba při nehodě umřeli oba jejich rodiče. prostě by šly do cizí přechodné pěstounské rodiny. Není možné něco takového v závěti mít. Ale to je dost od tématu roztržení od sebe sourozenců. Mám otazníky u náhradní matka, která ví, že roztrhla od sebe sourozence, kteří na sebe jsou fixovaní, zda to o něčem svědčí:-( Bude se jí dobře spát?

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS