matka prvňáka

Edith Holá

Král Norů je zlej

U nás doma jíme zdravě ve vlnách. Snažím se, občas je to striktní, pak se to rozvolní, a já si v duchu říkám, že láska je důležitější než křik a pláč nad plně zdravým talířem. Mladší syn sladkosti bohužel miluje.

27.1.2016 v 14:47 | Karma článku: 18.25 | Přečteno: 625 | Diskuse

Edith Holá

Mami, píšeš špatné knihy

Ani jsem netušila, že ještě před usnutím budu mít debatu o smyslu svého tvoření a tím i sebe sama. Po našem obvyklém rituálu s pohádkou a pak ještě ukolébavkou se z pod deky ozvalo. „Mami, proč píšeš knížky, které moc nikdo nekupuje?"

21.2.2014 v 12:30 | Karma článku: 11.57 | Přečteno: 725 | Diskuse

Edith Holá

Nezvládám ani první třídu na základce

Už jsem si zvykla, že mi synové pomáhají s dotykovým mobilem a tabletem. To beru jako srandu, protože mám ještě v živé paměti, že i rodiče často novým technologiím nerozuměli nebo nechtěli rozumět. Dávno existoval cédé přehrávač a máma doma stále pouštěla magnetofon s páskou. Zatím jsem si však nezvykla, že nerozumím domácím úkolům už v první třídě.

6.2.2014 v 19:15 | Karma článku: 19.71 | Přečteno: 1635 | Diskuse
Počet článků 39 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1437

Napsala jsem dvě knihy: autobiografickou "CESTA K MÝM MATKÁM" (o mém životě v adoptivní rodině a nalezení biologické matky, Nakl. JOTA 2012). V květnu 2014 mi vyšel druhý román "O ŽENÁCH A O LÁSCE", který je na základě zkušeností mnoha žen se surogátním mateřství u nás. Byl oceněn Akademií literárního salonu Blinkr a získal druhé místo.

Jsem koordinátorkou a spoluautorkou projektu Pohádky pro kulíšky. Za terapeutické pohádky pro rodiče předčasně narozených dětí ke čtení na JIP a práci na celém projektu pro o.s. Nedoklubko jsem byla v roce 2012 oceněna Purpurovým srdcem. Aktuálně vyšla kniha na neonatologické JIP "Vítej, kulíšku", v níž je Sedm duhových pohádek nejen pro kulíšky, které jsem napsala (vyšla k Mezinárodnímu dni předčasně narozených dětí 17.11.). Moje knihy na iDNES.cz - Knihy.iDNES.cz