Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ode mně karma - super! Kdyby byla na fotce obnažená anorektická šestnáctiletá modelka, všichni by se rozplývali blahem. Zdravím ZČ.

4 0
možnosti
Foto

Za mne v pohodě...kojenec si řekne a je to jeho potřeba...v tomhle věku považuji za nezbytné ty potřeby beze zbytku naplňovat...kdekoliv R^

4 1
možnosti
Foto

Nic proti slovu kdekoliv. Ale decentně:-)

2 0
možnosti
AK

A mi zas hlava nebere, jak se všude říká, že kojení je navýsost intimním a soukromým poutem mezi matkou a dítětem, takže toto vystrkování se na veřejnosti "hele, kojím, opovaž se na mě křivě kouknout" se mi nelíbí. Zastávám spíš soukromější atmosféru.

8 0
možnosti

M70í74l68a 18Š80u36l64a

22. 1. 2014 12:57

.. jó to byly časy, kdy mužům létaly knoflíky od poklopce, jen když zahlédli obnažený ženský kotníček ;-D ..

.. máte recht, není hezčího obrázku, než maminky s miminkem .. a je jedno, jestli to miminko zrovinka kojí R^

3 0
možnosti
ZT

Jsem hrdý na to, že konečně jsem poznal hrdou ženu. Jak může jít muž na mateřskou dovolenou, když nekojí. Proč má žena porodivší dítě jít zpět do práce, a nemít tak možnost nabídnout prs podle potřeby miminka, jen  proto, aby rodině přinesla více peněz, než otec. Kojte, děvčata, a přjděme na takový zákon, který zvýhodní kojící matky, a ne muže vydělávající méně peněz než žena.

2 0
možnosti
Foto

Nestoudné to není.Ale není nutné to zveřejňovat. Každému to příjemné není. Kojit ano,klidně i na veřejnosti, ale decentně. Na fcb bych to v životě nedala,stejně jako fotku podělaného dítěte- přijde to roztomilé opravdu jen rodičům dítěte.

7 1
možnosti
JT

No ja bych to videl tak, ze komu neni prijemny pohled na kojici zenu nebo podelane dite, muze se divat jinam nebo odejit.

2 1
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1437x
Napsala jsem dvě knihy: autobiografickou "CESTA K MÝM MATKÁM" (o mém životě v adoptivní rodině a nalezení biologické matky, Nakl. JOTA 2012). V květnu 2014 mi vyšel druhý román "O ŽENÁCH A O LÁSCE", který je na základě zkušeností mnoha žen se surogátním mateřství u nás. Byl oceněn Akademií literárního salonu Blinkr a získal druhé místo.

Jsem koordinátorkou a spoluautorkou projektu Pohádky pro kulíšky. Za terapeutické pohádky pro rodiče předčasně narozených dětí ke čtení na JIP a práci na celém projektu pro o.s. Nedoklubko jsem byla v roce 2012 oceněna Purpurovým srdcem. Aktuálně vyšla kniha na neonatologické JIP "Vítej, kulíšku", v níž je Sedm duhových pohádek nejen pro kulíšky, které jsem napsala (vyšla k Mezinárodnímu dni předčasně narozených dětí 17.11.).